in , , , ,

Huh? Koopt de Nederlandse Staat MH17 nu nepnieuws in Rusland?

Capri23auto / Pixabay

Men begint zo langzamerhand wanhopig te worden in Den Haag over het openbarsten van de MH17 doofpot. 

Zo wanhopig dat ze er niet voor terugdeinzen om een Russische krant te betalen voor nepnieuws over MH17 om hun onderzoek “sluitend” te houden.

De laatste weken is MH17 weer volop in het nieuws geweest, onder andere door de uitspraken van de premier van Maleisië, die er totaal niet van overtuigd is dat Rusland de schuldige partij is in dit drama.

Dan de bezopen reactie van de nabestaanden die boos worden, alsof ze er een persoonlijk belang bij hebben dat alleen Rusland schuldig kan zijn en zoals we schreven, misschien hebben ze dat ook, omdat dit “boze gedrag” op geen enkele andere manier te verklaren is.

Ook kwam de enorme blunder van Frans Timmermans over de passagier met het zuurstofmasker op, weer even voorbij en een verklaring van Australische forensisch experts dat de passagiers zijn omgekomen als gevolg van een plotselinge decompressie en dat er geen metaalresten werden aangetroffen in de lichamen, hetgeen wel het geval zou zijn geweest als er een aanval met een BUK raket, zoals de officiele versie van het onderzoeksteam luidt, had plaatsgevonden.

Bij dat alles kwam ook nog eens het nieuws dat de door Forum voor Democratie naar voren geschoven kandidaat voor het voorzitterschap van de Eerste Kamer, Toine Beukering, openlijk verklaarde het niet uit te sluiten is dat Oekraïne MH17 uit de lucht heeft geknald. Een uitspraak van deze man die 40 jaar lang in de landmacht heeft gediend en is geëindigd als brigadegeneraal is natuurlijk niet zomaar een uitspraak.

Om de schade niet nog verder te laten oplopen besluit de Nederlandse overheid om een troef uit te spelen. Zij doen dit door een bericht te laten plaatsen in een Russische krant die door hen wordt betaald.

Vervolgens krijgt het AD opdracht om een stuk te plaatsen waar het volgende in staat:

De Russische krant Novaja Gazeta heeft documenten in handen die gaan over het transport van de Buk-raket die in juli 2014 vlucht MH17 heeft neergehaald.

Uit de documenten blijkt dat meer dan 170 manschappen van een Russische luchtafweereenheid in het Oekraïense grensgebied in de regio Rostov waren. Twee dagen voordat het toestel op weg van Schiphol naar Kuala Lumpur uit de lucht werd geschoten, kregen de troepen droge rantsoenen voor vijf dagen.

Afgezien van het feit dat het een warrig en nietszeggend bericht is, is het afkomstig van een krant die door de Nederlandse overheid wordt betaald.

In een onderzoek door de Russische krant Izvestia bleek, dat Novaja Gazeta jarenlang geld ontving van Nederlandse fondsen die ook invloed hadden op de berichtgeving. Het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken doet hierover geen mededelingen, maar de Nederlandse ambassade in Moskou vermeldde in 2012 inderdaad een subsidie aan Novaja Gazeta. 

En wie komen we daar verder tegen?

De krant wordt mede gefinancierd door de Amerikaanse miljardair en financier George Soros via zijn …

Lees verder bij de bron: Niburu.co


Wil jij, mij meehelpen om de mensen te informeren?!
Dat kan door berichten te delen of een donatie te doen die ik weer herinvesteer.

Tikkie | iDeal | PayPal

Rapporteren

Iedereen vindt er iets van, jij ook?

Stichting ‘Kinderpostzegels’ maakt promo-film voor migranten, iedereen welkom

Kabinet geeft 3 providers recht op 5G-frequenties inclusief afschaffen concurrentie