Zweedse artsen analyseren video van Witte Helmen: Onthutsende conclusies, allemaal NEP

Dit vind je misschien ook leuk...

1 reactie

  1. Fred Heuvel schreef:

    Het is nog veel erger. De kinderen in het ‘hospitaal’ in het filmpje van de witte helmen zijn gestorven of aan het sterven van een heroïne overdosis. Het meest belangrijke is dat er geen sprake is van luchthonger, wat een leidend symptoom is bij vergiftiging met Sarin. Er was echter sprake van het tegenovergestelde, wat wijst in de richting van een overdosis heroïne. Wat je bij een overdosis bijvoorbeeld ziet is dat de patient maar 4-5 x per minuut ademhaalt.

    Verdere deductie resulteert in de wetenschap dat we een snuff-filmpje bekeken hebben.

    Hieronder de symptomen van de 2 verschillende vergiftigingen:

    —————————————————————-
    Heroin overdose symptoms (rightdiagnosis_com):
    —————————————————————-
    Muscle spasticity
    Shallow breathing
    Pinpoint pupils
    Bluish skin
    Bluish fingernails
    Bluish lips
    Gastrointestinal spasms
    Weak pulse
    Reduced blood pressure
    Constipation
    Slowed breathing
    Cold skin
    Clammy skin
    Seizures
    Drowsiness

    —————————————————————-
    Sarin poisoning symptoms (cdc_gov):
    —————————————————————-
    Runny nose
    Watery eyes
    Small, pinpoint pupils
    Eye pain
    Blurred vision
    Drooling and excessive sweating
    Cough
    Chest tightness
    Rapid breathing
    Diarrhea
    Nausea, vomiting, and/or abdominal pain
    Increased urination
    Confusion
    Drowsiness
    Weakness
    Headache
    Slow or fast heart rate
    Low or high blood pressure

Geef jouw mening