Europese media zwijgen over verkrachtingsgolf door immigranten en asielzoekers in Zweden

Welkom in Zweden, dankzij massa immigratie verkrachtingsland nummer één in de Westerse wereld.

Migranten in Zweden verantwoordelijk voor 1472% meer verkrachtingen – ‘De autochtone Zweedse vrouw wordt statistisch gezien minstens één keer in haar leven verkracht door een immigrant’

Verkrachting is één van de ergste misdaden die een mens tegen een ander mens kan begaan, omdat het slachtoffer meestal levenslang met ernstige psychologische problemen wordt opgezadeld. Onze maatschappij was het er vroeger over eens dat er daarom veel energie moet worden gestoken in preventie en het opsporen en bestraffen van de daders. Als we dit echter in het perspectief van de toenemende immigratie uit voornamelijk moslimlanden zetten, blijken deze principes ineens niet meer te gelden en wordt er vooral gezwegen en de andere kant op gekeken.

De honderdduizenden vluchtelingen uit Noord Afrika en het Midden Oosten zijn voornamelijk jonge mannen. In landen zoals India en zeker China, waar er door het decennia lang gevoerde één kind beleid een groot overschot aan mannen is, zien we duidelijk waar dit toe kan leiden. In alle landen met een mannenoverschot worden vrouwen en jonge meisjes steeds vaker het slachtoffer van almaar grover en brutaler seksueel geweld, zoals groepsverkrachtingen en aanrandingen, zelfs in het openbaar.

Misdaden immigranten is taboe thema in Europa

Europa wijst vanwege dit soort schrijnende mensenrechtenschendingen graag met het beschuldigende vingertje, maar als journalisten of anderen op precies dezelfde ontwikkeling op ons eigen continent wijzen, dan is het plotseling een absoluut taboe om daar zelfs maar over van gedachten te wisselen.

De Duitse auteur Udo Ulfkotte is ondanks de vele doodsbedreigingen die hij krijgt één van de weinige Europese journalisten die nog wèl de vinger op de zere plek durft te leggen, namelijk dat het de massa immigratie uit moslimlanden is die de belangrijkste oorzaak is voor de ook hier fors toegenomen criminaliteit, inclusief een explosie van het aantal verkrachtingen.

Symptomatisch voorbeeld van dagelijkse praktijk

Hij geeft een recent symptomatisch voorbeeld uit zijn eigen land, uit de deelstaat Sachsen, waar volgens de gevestigde orde zo weinig buitenlanders zouden leven, dat er geen enkele problemen met hen zijn. De Sächsische Zeitung berichtte onlangs over de 37 jarige Yvonne Bernhardt wier 3 kinderen dagelijks worden lastig gevallen door asielzoekers als ze met de bus naar school gaan.

De buitenlandse migranten weigeren te betalen en gebruiken de bus nogal eens als toilet. Dit zijn echter nog de minst erge zaken. Bernhardts 16 jarige dochter verhaalde hoe haar pas 11 jarige zusje ruw werd vastgepakt en betast door twee Marokkanen van 29 en 19 jaar oud. Nadat twee jongens het meisje in bescherming namen, richtten ze zich op een 17 jarig meisje, dat werd bedreigd, seksueel werd geïntimideerd en in het gezicht werd geslagen. Een van de Marokkanen trok een mes toen de twee andere jongens ook nu tussenbeide wilden komen.

Voor de Duitse politie was dit echter geen aanleiding om de Marokkaanse asielzoekers te arresteren. Wel besloot de lokale politiek om vanwege de ontstane onrust onder de bevolking in het dorpje de Marokkanen naar elders over te brengen.

Iedere Zweedse vrouw wordt statistisch minstens 1 x verkracht

‘Wat hier is gebeurd heeft niets met Duitsland te maken,’ schrijft Ulfkotte. ‘Het is karakteristiek voor wat er tegenwoordig in Europa gebeurt. In Zweden heeft de immigratie ervoor gezorgd dat een Zweedse vrouw statistisch gezien minstens één keer in haar leven wordt verkracht, en wel het vaakst door immigranten.’

Zweden heeft jarenlang de deuren uitnodigend opengezet voor migranten uit Afrika en het Midden Oosten, en doet dat nog steeds. Hierdoor veranderde het vroeger zo kalme land van een natie met percentueel één van de laagste verkrachtingscijfers ter wereld, naar een met het op één na hoogste, net achter Zuid Afrika. Het aantal verkrachtingen steeg met maar liefst 1472%, en in bijna alle gevallen blijken immigranten uit moslimlanden de daders te zijn.

Verbijsterend zwijgen in de media

Maar dat mag niet worden gezegd en geschreven in Europa, en daar mag zeker niet over worden gepraat, want de honderdduizenden jonge moslims die hierheen komen zouden in de regel niet erger zijn dan autochtonen. Ulfkotte: ‘De realiteit? Google maar eens op de actuele feiten, waar asielzoekers jonge meisjes betasten of verkrachten*. Niet alleen het hoge aantal gevallen is verbijsterend, maar ook het zwijgen hierover in onze reguliere media.’

* De Nederlandse media maken er al jaren een dubieuze gewoonte van om zelden of nooit de afkomst van daders kenbaar te maken (door het verzwijgen van voornamen e.d.), behalve als het om autochtone Nederlanders gaat.

Verkrachtingen door asielzoekers aan de orde van de dag

Enkele dagen geleden werd er bij hoge uitzondering eventjes kort aandacht besteed aan het grote taboe thema, en berichtte Focus over de asielzoekerscentra in Duitsland, waar verkrachtingen aan de orde van de dag blijken te zijn. Natuurlijk haastten hulpverleners zich te verklaren dat het slechts om ‘betreurenswaardige incidenten’ gaat.

De gewone man wil echter graag weten of de toestroom vluchtelingen inderdaad tot meer verkrachtingen en andere misdaden leidt. Voorbeelden te over, aldus Ulfkotte, en hij noemt er slechts enkele, zoals een 29 jarige asielzoeker die in Alzenau een 14 jarig meisje probeerde te verkrachten, een 22 jarige Irakees die een 17 jarig meisje verkrachtte, een medelander uit Eritrea die zich in Stralsund vergreep aan een 22 jarige studente,  en een 27 jarige man uit Somalië probeerde zelfs 2 jonge vrouwen op één dag te verkrachten. In Offenbach zoekt de politie naar een Noord Afrikaan die een fotografe heeft verkracht. Vaak worden deze verkrachtingen tot in detail gepland, zoals bij deze jonge Afghanen het geval was.

‘Moeten we maar wennen aan dit soort zaken?’

Een van de bovenstaande daders gaf als uitleg dat hij het had gedaan omdat hij geen goede opleiding had gekregen. ‘Is dat een reden om te verkrachten?’ vraagt Ulfkotte zich af. ‘Er komen honderdduizenden jonge mannen uit Afrika en het Midden Oosten op ons af, die het netjes uitgedrukt niet enkel aan een opleiding schort. Moeten we dan maar wennen aan dit soort zaken?’

‘Reguliere media verdienen onze diepste verachting’

‘Als wij niet snel openlijk over deze ontwikkeling gaan praten, dan krijgen ook wij te maken met Zweedse toestanden. We zijn hard op weg daar naartoe. De reguliere media zijn daar mede verantwoordelijk voor, omdat ze eenvoudig wegkijken. Zij verdienen onze diepste verachting.’

Lees verder via xandernieuws.punt.nl.

Photo by mikecornelus

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dit vind je misschien ook leuk...

158 reacties

  1. John schreef:

    De feministen, die moord en brand schreeuwen, als je alleen al naar een vrouw lacht, en je dan voor seksist uitmaken, kijken nu de andere kant op.
    Als ik een vrouw was, dan dan lag er een ‘vluchteling’ met een gat in zijn lijf op de grond, als hij mij aanraakte.

  2. Ruud Beijer schreef:

    Feministen zijn tegenwoordig een bang clubje vrouwen.Ze vinden het goed dat vrouwen worden gedwongen om een hoofddoek te dragen.

  3. ja maar wat vinden die Zweedse vrouwen daar nou van …er zijn er toch een hoop ! tijd voor een opstand ?

  4. Marlie schreef:

    Mijn dochter heeft ruim twee jaar in Zweden gewoond in een wijk vol immigranten. Ze zegt zich daar veel veiliger te hebben gevoeld dan hier in Nederland.

  5. Anita schreef:

    meer Vrouwen dan Mannen dus t,ja

  6. Anita schreef:

    Word eens tijd samen te gaan

  7. Anita schreef:

    we staan heel sterk

  8. Robin schreef:

    @marlie Dat komt omdat je dochter dan op het juiste moment daar weg was want waar ze ook zitten dan ben je gewoon niet veilig

  9. Erik schreef:

    Wat een slecht geschreven stuk ‘het-ligt-allemaal-aan-de-asielzoekers’ propaganda. Goed onderbouwd ook… De enige mensen die altijd met het vingertje naar de asielzoekers wijzen hebben het vermogen tot een beetje reflectie van een schoenlepel.

    En om een zinloze discussie te vermijden: Nee, ik ben geen linkse boomknuffelaar.

  10. ome bertus schreef:

    Zweden heeft dit probleem al wat langer.
    Nederland is inmiddels dusdanig hersendood gemaakt door allerlei politici, denk maar eens terug aan de politicus die riep dat de puinhopen van paars niet meer te overzien zijn (2002) …
    Deze politicus die tevens de laatste was met visie en mede architect was van wat nu de Rotterdamse haven is.

    (God heeft zijn ziel maar niemand doet iets met zijn ideeën)…………..

    Maar goed, Nederland is hersendood, gehersenspoeld door “het grote “Europa” en als zelfstandig land nu zijn soevereiniteit kwijt.
    Voor een gezonde economie is SOEVEREINITEIT noodzakelijk.
    En wat misschien zou gaan moeten ontstaan is een politieke partij bestaande uit of voor ondernemers.

    En dan bedoel in niet van die zakkenvullers, maar echt mensen met ondernemers visie.
    Ondernemende en zelfstandig denkende mensen.
    Liefst gepensioneerd alhoewel dat ook niet altijd goed uitpakt……….
    Tja natuurlijk heeft iedereen zo zijn belangen maar noodzakelijk is dat de economie gezond wordt.
    De politiek laat het afweten, maar dan hebben wij gewoon verkeerd gestemd………

    Toen ik in Oost Duitsland woonde was het daar inderdaad nog redelijk veilig, maar dat was Berlijn vroeger ook.
    Nederland heeft feministen die niet echt weten wat ze willen, maar vriendjes die niet naar hun luisteren worden als zeikerds of desnoods labbekakken uitgemaakt.
    Volgens mij zitten de laatste feministes in de wachtrij voor een bejaarden woning of bij de snelkassa van Jumbo…….(vierde in de rij want ze willen alles gratis) …grapje…!!

    Wat ook een probleem is of gaat worden zijn die dwangarbeiders.
    Mensen die verplicht worden te werken voor een bijstandsuitkering en zodoende of waardoor de deskundige en wel vakkundige mensen werkeloos thuis komen te zitten.
    Bij de politie bijvoorbeeld zagen wij dit al eerder, waardoor de politie nu een enorm imago probleem heeft.

    Stads wachten met een nihil aan opleiding die in politie uniform hardwerkende mensen een bekeuring en giga preek mogen geven terwijl ze niet eens behoorlijk NEDERLANDS spreken en de bekeuring (in mijn tijd nog handmatig geschreven) vol met taal en spelfouten staat….
    Oké dan, ik heb begrepen dat de nieuwe lichting dan wat beter is opgeleid, maar de problemen zijn daarmee nog lang niet voorbij….

    Vergeet aub niet dat het overgrote deel van de politie goede mensen zijn… dat even voor alle duidelijkheid…….
    Maar de problemen als gevolg van zo’n giga missser kunnen wel jaren gaan duren, soms dreunen die nog tien jaar door.

    En het klopt inderdaad dat door de manier van berichtgeving in de media enorme misverstanden ontstaan.
    Zo zou er eens gekeken moeten gaan worden naar een manier van objectieve berichtgeving.
    Dus niet links of rechts, maar gewoon objectief………………

    • Jan schreef:

      Cuba is het meest soevereine land Bertus maar om nou te zeggen dat dit land economisch economisch gezond is……., nee. (gewoon objectief).

      • gerrit schreef:

        Misschien omdat het bijna wereldwijd geboycot is Jan?

      • Mike schreef:

        Als je soevereiniteit betrekt op een tweede wereldland (Cuba; communistisch) dan kun je daar Noord-Korea ook wel onder scharen.

        Vanuit de Eerste wereld (excuseer deze termen, ik verzin ze niet) kan het beste Zwitserland als de soevereinste staat aangemerkt te worden.

        Maar uitetraard zijn de “ijkpunten” waarop je soevereiniteit gaat toetsen geen vaste, feitelijke waarden want onderheving aan de waarde die men er zelf aan wil geven.

        En wat Gerrit zegt…

      • André schreef:

        Wel gratis kwalitatieve gezondheids zorg voor iedereen

  11. Marco Rietsnijders schreef:

    Aanvankelijk wil je het best wel geloven dat er (veel) verkrachtingen plaatsvinden. Als je dan die voorbeelden ziet . . . . . .
    Dekt Xandernieuws het niet een beetje toe; is de werkelijkheid niet veel erger?

    Feit is dat de moslimhaters Xandernieuws goed weten te vinden. Nogmaals, er zal best een kern van waarheid inzitten – maar ernst en omvang dienen beslist met een korreltje zout genomen te worden, gezien de bron en het gekozen platform.

    Als beesten demoniseren van moslims is cool bij de leugenmedia. Wie de geschiedenis kent, weet waar dat toe kan leiden.

    In Duitsland zijn camera’s in de openbaren ruimte toch niet ongebruikelijk, het is geen achterlijk land. Zelfde geldt voor Zweden.

  12. K18 schreef:

    Ik verwacht binnen 30 jaar een burgeroorlog in Nederland. In Libanon gebeurde het zelfde.

    • Ermy schreef:

      Dat gaat vele malen sneller gebeuren

      • K18 schreef:

        Zie Deurne + Schilderswijk. Was een voorproefje.

      • K18 schreef:

        Wat gebeurde in Deurne (Goldies) … En wat gebeurde in de Schilderswijk was een voorproefje van wat gaat komen.

        • Dirtylaundry schreef:

          haha bla bla bla oorlog,oorlog met wat ? met mekaar XD? veel succes ga jij maar lekker oorlog voeren om nee dat doe je niet je bent zo een type die alleen maar loopt te klagen en te vrezen maar DADEN ho maar. precies door dit gejank komt er oorlog als iedereen nou eens gewoon normaal zou doen is het binnen 30 jaar opgelost. FF serieus waar denk jij dat die burgeroorlog over zou gaan :P? zwarte piet ? of een massaal stroopwafel tekort ?

      • Bike schreef:

        Ligt er maar net aan hoe lang Nederland zich als een stel mietjes blijft gedragen.. Praten praten praten en niks doen, daar zijn we goed in..

    • Heinrich Frischbier schreef:

      Reken maar op eind 2015, K18. Neem je maatregelen en be prepared!!

    • K18 schreef:

      Dit is de oorzaak van de komende burgeroorlog : ………….Wat je ziet bij veel moslims is kopieergedrag, kopieergedrag overgenomen van hun “profeet” . En laat deze “profeet” nou een zware crimineel, moordenaar, racist, hater van andersdenkenden, verkrachter, kinderverkrachter, pedofiel en discriminator zijn. Dit staat allemaal beschreven in de koran.

      • zat schreef:

        K 18. Helemaal mee eens! U bent tenminste geen meeprater, maar iemand die dat duivelse boek goed gelezen heeft. Ik zou er nog aan toe voegen: vrouwenhater…Soera….en slaat haar!

        • K18 schreef:

          @Zat, Klopt. Vrouwenhater/vrouwen-mishandelaar voeg ik in de volgende reactie toe, kan het nl niet corrigeren met edit. Dank voor de tip. Door de veelheid van strafbare feiten zie ik er pardoes twee over het hoofd. Het is te extreem voor woorden !

      • Pep schreef:

        Ook de basis van de islam is niet slecht, het is wel verouderd. En wat er over moslims die de koran letter voor letter als wetboek en als voorbeeld zien kan net zo goed gezegd worden over orthodoxe joden of bijvoorbeeld en zwarte kousen gemeenschap in Nederland. Jong volwassen moslim ventjes groeien vaak op in een cultuur waar je je mannetje moet staan. Hierdoor zijn het vaker dan gemiddeld een stelletje ratten. Echter wanneer gewone Hollandse jongens in een vergelijkbare cultuur opgroeien heb je hetzelfde effect. Geloof me, been there, done that. Hoe meer mensen buiten gesloten worden hoe afwijkender het gedrag wordt. Wat doe je dan als een stelletje ratten je leven zuur maakt. Dan betaal je die met gelijke munt. Ik had t vroeger nog gewaardeerd ook wanneer dat gedaan werd i.p.v. die halve tamme politie ventjes die geen indruk achter laten. Iets met grenzen opzoeken, grenzen bijtijds aangeven, ook dat zit in de noord Afrikaanse cultuur.

  13. K18 schreef:

    De burgeroorlog breekt als 1e gefaseerd uit in Rotterdam en/of Den Haag.

  14. dennis schreef:

    Sorry hoor maar dan verspeel je recht om hier te verblijven en dan vind ik geert opeens niet zo dom. Terugsturen moet geen vies woord zijn. Geen paspoort dumpen in de sahara. Als je niet aan sexuele lusten kan voldoen en je gast vrouw gaat terroriseren. Zou ik je als gastheer ook de deur uit zetten. Als je hier wilt blijven moet je wel aan regels voldoen.

  15. Malin Astrid schreef:

    Mensen, niet alles geloven wat er op het internet of facebook verschijnt. Waar zijn de bronnen van dit artikel? Zowiezo geschreven om haat en angst te verspreiden.
    Zoek AUB naar bronnen en ECHTE statistieken, bijvoorbeeld www.bra.se/bra/brott-och-statistik/valdtakt-och-sexualbrott.html: ”
    Betydligt fler kvinnor än män uppger att de har blivit utsatta för sexualbrott, 2,4 procent av kvinnorna och 0,2 procent av männen uppgav att de hade blivit utsatta för sexualbrott under 2013.”
    Wat blijkt, 2,4 procent van vrouwen hebben aangegeven secxueel belasterd te zijn geweest, kijkt men naar de cijfers voor verkrachting is dit nog minder. Dus zeker niet de +- 50% waarnaar in dit artikel verwezen wordt.

    • Richard schreef:

      Steek je hoofd maar in het zand hoor. Ga zo door.

    • Marcel schreef:

      niet alles geloven op fb en internet ………die films uit Budapest/Griekenland/Oostenrijk allemaal in scene gezet …………slaap lekker verder zou ik zeggen
      Overduidelijk toch dat dit geen vluchtelingen zijn ……alleen maar jonge (moslim) mannen die uitzijn op geld en beter leven zonder daar maar een seconde aan te denken dat hier andere regels en wetgeving is waar ook deze groep zich aan moet houden
      ben er net weer achter gekomen als nederlander in duitsland dat ik enorm veel papierwerk moet overleggen om iets gedaan te krijgen en voel in mij een enorme woede overkomen als deze groep alles wegsmijt (paspoorten en dergelijk) en zich hier gewoon kan vestigen ……ik ben al 2 keer op en neer gereden en dagen vrij genomen om iets te regelen
      Echte oorlogsvluchtelingen geen denken aan om die niet te helpen , maar deze groep potentieel criminelen ……neh sorry gelijk alle grenzen dicht en alles terugsturen

    • Mike schreef:

      Ja, leuk Malin Astrid, we kunnen allemaal Zweeds.

      En je houdt je niet aan een standaard wet uit de journalistiek;

      één bron is géén bron.

      En als het een policor bron is, en die zijn er hoopjes, ook in Zweden, dan gaat je vlieger al helemaal niet op.

      Bij deze nog eentje…

      rommelig.wordpress.com/2015/06/21/de-waarheid-verzwijgen-is-goud-begraven/

      Heb je de essentie niet begrepen van het stuk waarin toch al wordt aangegeven dat je de reguliere media niet op hun blauwe ogen mag geloven?

      Dit is nu het gevolg voor onze generatie; totaal murw gemaakt met de babyboomer doctrine van multiculti, policor en wensdenken. Zelfstandig conclusies trekken op basis van overduidelijke feiten is de meesten niet meer aangeleerd zo te zien.

      Zo jammer dit.

      Of op z’n duits voor over een paar jaren;

      “Wir haben es DOCH gewust”.

  16. Gertje Willers schreef:

    Via via op deze site beland en nu begrijp ik pas echt wat er mis is met Nederland en Europa. Wat een zielige bende zeikerds hier toch rondhangen. Rape by proxy heet dit. Wat je zelf niet kan, maar wel wil, schuif je in de schoenen van een groep mensen die toch niet kunnen reageren.

  17. K18 schreef:

    ……..Wat gebeurde in Deurne (Goldies) ……… En wat gebeurde in de Schilderswijk was een voorproefje van wat gaat komen.

  18. - Elain schreef:

    Slechtste “Journalistiek” ooit. Nul bronnen en erg slecht geschreven.

    • Ketser schreef:

      Bronnen zat maar links gepeupel zoals jij willen de waarheid niet zien. Jij bent een van de wegkijkers, niks ergers dan dat.

  19. Cas schreef:

    en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden#Swedish_rape_statistics

    Gewoon even wikipedia checken en dan heb je direct een verklaring voor die hoge percentages.

    In Zweden tellen ze hoeveel verkrachtingen er bij de politie worden aangegeven, zelfs als er na een onderzoek geen sprake is van verkrachting. In de rest van Europa tellen ze hoeveel misdaden er na onderzoek er effectief zijn gepleegd. Nog een andere reden die vernoemd wordt is dat elke verkrachting op zich wordt geregistreerd, dus als een vrouw bij de politie aangeeft dat ze een jaar lang elke dag door haar man verkracht werd tellen ze er meer als 300 verkrachtingen bij. Daarom zwijgt de Europese media hierover.

    Of amateurisme ofwel een weldoordacht stukje haatverspreiding van de auteur.

    • Mike schreef:

      Goed zo Cas.

      Mooi stukje “selectieve logica” pas je hier toe.

      Cherry-picking, noemen we dat. Je licht er twee zaken uit, welke JOUW standpunt onderschrijven, en daarmee probeer je een heel punt te maken maar je laat andere resultaten weg omdat die weer de keerzijde laten zien.

      Slim, ware het niet dat er ook mensen zijn die de complete link lezen die je neerplempt.

      Gemiste kans…

    • Monique. schreef:

      Dat registreerden ze voor de komst van immigranten ook op die manier…..dus wat is jouw punt?

  20. Jacques schreef:

    Het zou je vrouw eens moeten zijn of erger je kind

  21. Prutje schreef:

    Wat een belachelijk bericht! Er staat telkens “volgens de statistieken”, maar nergens word er vermeld waar deze gegevens op gebaseerd zijn of uit welk onderzoek deze uitspraak voortkomt. Hoax zou ik dus zeggen

    • Lee schreef:

      Dat zijn gewoon de cijfers van de politie, blijf maar lekker wegkijken. Spijt komt nog wel.

      • Ricardo Klomp schreef:

        als dat zo is, zet er dan de bron ook bij. “dat zijn gewoon de cijfers van de politie” heb jij het artikel geschreven? nee? dus verzin je dat “feit” ter plekke om je eigen mening te rechtvaardigen zonder dat je weet waarover je praat? ja

  22. Chris schreef:

    Geef ze allemaal een gratis geit !! Kleding , huisvesting enz krijgen ze al gratis dus nu nog een geit weer een probleem minder

  23. dodo schreef:

    kijk naar de gevangenissen in Nederland 80% van wat daar zit is niet Nederlander en zo gaat dat ook met de rest gebeuren straks zijn wij Nederlanders verplicht om ons land te verlaten om dat die achterlijke in Brussel zeggen dat we gastvrij moeten zijn hun zijn de schuldige die dit toe laten te gebeuren
    eerst maar eens de grenzen dicht 1 Europa opdoeken en de muur in Berlijn weer terug plaatsen
    dan beginnen met alles eruit te gooien wat niet in Nederland thuis hoort en we beginnen bij Rutten die hoort hier niet want dat is een eerste klas NSB,er hij heeft ons land verraden en dan beginnen we met alle liefhebbers van allogtone die mogen gratis mee met de rest wat uit gezet word dan kunnen die hun lichaam beschikbar stellen voor verkrachtingen en zo geef mij maar een echt Nederland met echte Nederlandse namen die je normaal kunt uitspreken

  24. Tuni schreef:

    Hak de pieleke van de verkrachters aan, wordt dat de laatste keer voor hun. En bij de rest moet je t maar in de kop stampen dat dat niet de bedoeling is.

  25. Lee schreef:

    Ik kijk hier niet raar van op. straks ook in NL! De afbraak van de EU is in volle gang en onze politici staan erbij en kijken er naar. Als het straks fout gaat weten wie de verantwoordelijken zijn.

  26. SR schreef:

    Ligt, na wat googlen, ook grotendeels aan wat in Zweden wordt verstaan onder verkrachting.
    Ik praat het niet goed als het gebeurd, maar het leek me al zo raar dat het juist in Zweden zo toegenomen is. Te danken aan een wetswijziging dus!
    m.trouw.nl/tr/m/nl/5009/Archief/article/detail/3398140/2013/02/22/In-Stockholm-voel-ik-me-als-vrouw-veiliger.dhtml

  27. irismassop schreef:

    Slecht artikel. Waarom worden er geen cijfers gegeven van het aantal verkrachtingen dat door asielzoekers plaatsvindt? Geef wat voorbeelden en er wordt een beeld van alle asielzoekers geschetst. Kwestie van framen.

  28. Blablabla. schreef:

    www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/article/detail/3398140/2013/02/22/In-Stockholm-voel-ik-me-als-vrouw-veiliger.dhtml. wat een waardeloos stuk.!!!! Nog erger is dat er mensen zijn die dit ook nog massaal uit angst delen .FF google dan vind je dit echt nieuws. nos.nl/artikel/2042225-zweden-krijgt-verkrachtingskliniek-voor-mannen.html

  29. Pim schreef:

    Zullen we samen ff kopje thee drinken wordt t vast allemaal opgelost, de boys zullen wel n slechte jeugd hebben gehad…

  30. Amramedi schreef:

    Bull shit in Marokko is geen oorlog dus hoezo asielzoekers???

  31. K18 schreef:

    Wat je ziet bij veel moslims is kopieergedrag, kopieergedrag overgenomen van hun “profeet” . En laat deze “profeet” nou een zware crimineel, moordenaar, racist, hater van andersdenkenden, verkrachter, kinderverkrachter, pedofiel en discriminator zijn. Dit staat allemaal beschreven in de koran.

    • Verrekijker schreef:

      De achterbaksheid van mensen is niet te de schuld van een geloof maar van het bewustzijn. In jouw geval geloof jij dat de pee vee vee een antwoord heeft voor alle problemen.
      Het is overduidelijk dat politici bankiers prostituees zijn ( zoals ken Okeefe ze noemt )
      Een eenvoudige rekensom ::
      “Israel ( Jp Morgan, Rothschild ) = ISIS + Wilders”
      Dat verklaart de heksenjacht op moslims. Onthoofdingen van door mossad opgeleide idioten die in naam van islam, spelen duidelijk wilders in de kaart. Andere politici moeten dat negeren Omdat Israel een plan ( script ) heeft en iedeeen moet meedoen. Net zoals we hebben gezien met 911.
      De financiele crisis is niet uit de lucht gevallen: het stelen van hardwerkenden en zelfverrijking met miljoenen bonussen.
      Doel is volkeren tegen elkaar uitspelen terwijl zij toekijken en de middlemen toereiken om elkaar af te maken !!
      De vijanden van de mensheid is onwetendheid en.

      Wilders ontvangt ongetwijfeld geld van israel om hun agenda in nl te propaganderen. Gedragingen van onwetenden (zogenaamde moslims ) is ook niet goed te praten, maar wij met zijn Allen moeten alert zijn van invloeiden van buiten af.

  32. Jan schreef:

    Dit artikel deugd van geen kant. Een kleine google sessie ontmaskerd de cijfers die hier gebruikt worden. Leer jezelf te informeren i.p.v. dit soort clowneske types achterna te hollen met hun op hun zolderkamertje gefabriceerde lulkoek.

    www.bra.se/bra/bra-in-english/home/crime-and-statistics/rape-and-sex-offences.html

    www.bra.se/bra/bra-in-english/home/crime-and-statistics/crime-statistics/reported-offences.html

  33. Benjamin schreef:

    Ik ben zelf ben Belg maar woon in Zweden. Statistieken kunnen enkel opgemaakt worden als verkrachtingen worden geregistreerd. Wat logisch is. Het feit dat Zweden percentueel meer verkrachtingen heeft zorgt er niet meteen voor dat het werkelijk ook zo is. Het grote verschil is dat Zweedse vrouwen eerder geneigd zijn een verkrachting te melden dan dat Nederlandse of Belgische vrouwen dit doen. Ik ben er van overtuigd dat er in Nederland of België aanzienlijk veel verkrachtingen niet worden geregistreerd. Het is altijd grappig mensen te zien reageren die niet weten waarover ze spreken.

    • Mike schreef:

      Benjamin;

      “…zorgt er niet meteen voor dat het werkelijk ook zo is.”

      Maar het zorgt er ook niet voor dat het meteen NIET zo is, of op langere termijn ook NIET zo is, toch? Dat moet je er wel bij vermelden anders is het een drogreden.

      “Het grote verschil is dat Zweedse vrouwen eerder geneigd zijn een verkrachting te melden dan dat Nederlandse of Belgische vrouwen dit doen.”

      Waaruit blijkt dat? Uit de statistieken? Heb je een (betrouwbare) bron?

      Als ik jouw vertel dat ik muntjes in m’n linker en rechter broekzak heb, maar ik laat ze niet zien, dan weet jij meteen hoeveel geld ik bij me heb? Onzinnige aanname natuurlijk als je het onderzoek niet laat zien.

      “Ik ben er van overtuigd…”, Kijk, en daar ga je dus volledig de mist in. Met een overtuiging kom je er niet want er zijn thans nog mensen die ervan overtuigd zijn dat de wereld plat is. Een overtuiging is niet empirisch.

      “Het is altijd grappig mensen te zien reageren die niet weten waarover ze spreken.”

      Oeioeioei, domme Benjamin. En dan durf je na al die vreemde aannames en uitspraken op deze manier te eindigen.

      Je woont dan wel in Zweden, maar je blijft een Belg hoor……

  34. Ole schreef:

    De naam Said zeg al genoeg! K.t Marokkaan!

  35. K18 schreef:

    Correctie: …………..Dit is de oorzaak van de komende burgeroorlog in NL : ………….Wat je ziet bij veel moslims is kopieergedrag, kopieergedrag overgenomen van hun “profeet” . En laat deze “profeet” nou een zware crimineel, moordenaar, racist, hater van andersdenkenden, verkrachter, kinderverkrachter, pedofiel, vrouwenhater/vrouwen-mishandelaar en discriminator zijn. Dit staat allemaal beschreven in de koran.

  36. Ole schreef:

    Mohamed is geen profeet maar de aanstichter van “inteelt” kijk maar om jullie heen.. Achterlijk, crimineel, cokehandel, geen IQ en ik kan nog heel lang door gaan, en wij hebben ze hier in Nederland van het ergste soort, Marokkanen!!!!

    • liesje schreef:

      Duidelijk dat je niet de slimste bent olé olé roep je vast als de buitelandse voetballer een doelpunt maakt voor Holland .. Want dan is het een goeie aight Ole?

  37. pauly schreef:

    een cursus zelfverdediging+wapen.
    zou er wel raad mee weten.
    to hell with them.

  38. Axel schreef:

    Hoe verachtelijk verkrachting ook is, een kanttekening bij de cijfers is op z’n plaats. De criteria voor verkrachting liggen in Zweden heel anders dan hier; wanneer er bijvoorbeeld sprake is van seks met wederzijdse toestemming, maar het condoom scheurt of blijft achter, kan de vrouw aangifte doen van verkrachting. Om die reden kon Julian Assange worden aangeklaagd. Nogmaals: verkrachting (geen seks- maar een geweldsdelict) is nooit goed te praten, maar vergelijk geen appels met peren!

  39. K18 schreef:

    The future must not belong to those who keep their mouth about the criminal acts, words, discrimination, murder, racism and hate of the “prophet” mohammed.
    Translation: Vertaling:

    De toekomst moet niet toe behoren aan diegene die zijn/haar mond houd over de criminele daden, woorden, discriminatie, moord, racisme, haat richting andersdenkenden, verkrachtingen, kinderverkrachtingen, vrouwenhaat, vrouwen-mishandeling, pedofilie en discriminatie van de “profeet” mohammed.

  40. Populistisch geneuzel zonder deugdelijke onderbouwing. Maar wel lekker voor de onderbuik. Pers zou er van smullen als het waar zou zijn. Klinkt niet erg betrouwbaar.

  41. Janny schreef:

    Als er Iets mis is geven we massaal de moslim de schuld. Verkrachting komt voor in alle vormen en maten. Dan zou ik katholieke priesters en mensen ook moeten wantrouwen want die hebben het gedaan met kinderen. Waarom bangmakerij voor niks. Als het al aan asielzoekers ligt dan was dit al jaren bekend en waarom dan nu pas iets over melden nu er asielzoekers naar Europa komen? Waarom haatzaaing? Propaganda materiaal en aardig fake

  42. frans schreef:

    in antwerpen kan je s.vonds niet buiten komen als het donker is levengevaarlijk je zie enkel maar bruinen alles trug stuuren wand het zijn varkens

  43. Bianca schreef:

    PUre opruiing!!!!! Schandalig dit artikel!!!!!!

    • Jef schreef:

      Loop eens met een kort rokje langs die mannen die hier infiltreren als `vluchteling` Bianca. Wellicht spreek je dan toch iets anders….

  44. Jef schreef:

    Praten helpt niet. Geweld is de enige taal die de kutmoslim verstaat. Hoe denk je anders dat al die dictators in het midden oosten iedereen in het gareel kreeg. Het `vrije` westen met de vele moraalridders, is voor deze klojo´s als een geschenk uit de hemel. Pak wat je pakken kan en de gevolgen zijn nihil. Dat weten ze en zo handelen ze! Mensen, dit vraagt lef om hier iets tegen te doen. Woorden helpen echt niet! En durf eens wat anders te stemmen dan de `veilige` partijen!! Altijd maar roepen dat Wilders gelijk heeft en vervolgens tegen hem stemmen heeft niet zoveel zin en feitelijk ben je dus zelf ook schuldig aan wat er nu gaande is. Niet dan?? Moskeeën?? Steek ze in de fik! Vluchtelingen?? Die term gebruikt men alleen om hen ware aard en bedoelingen te verdoezelen. O ja, ik ben niet blank en tig keer gediscrimineerd door mijn landgenoten maar maak me serieus zorgen over deze ontwikkelingen. Onthoud, geweld is de enige taal die dit kutvolk verstaat!! Think out of the box!

    • Ricardo Klomp schreef:

      ja roep maar lekker op tot geweld, dat lost altijd alles op nietwaar? want als hun het doen is het verkeerd, maar als jij het roept is het rechtvaardig. bovendien weet iedereen dat je makkelijk hele bevolkingsgroepen kwalijk mag nemen wat sommige van hun doen. maak ook meteen de baby’s maar af want het zit misschien in hun bloed.

      voor de mongolen die bovenstaande serieus nemen, dat was sarcasme. het is zo makkelijk om op te roepen tot geweld als je lekker veilig achter je beeldscherm zit. natuurlijk gaat deze “jef” zelf niks doen, en als hij dit hardop zou zeggen zou geen enkel persoon hem meer serieus nemen. zielig klein mannetje dat hij is.

  45. lirolay schreef:

    Echt te walgelijk voor woorden , heel Europa heeft de welvaart te danken aan bezetting ,plundering ,leeg roven , verkrachtingen en slavenhandel gebaseerd en nu zijn de mensen die op de vlucht zijn allemaal verkrachters , zoals Malcolm X zei ,als je de media geloofd zul je voor de onderdrukkers zijn en de onderdrukten als vijanden zien , wat een bull shit , en als we het over verkrachters hebben , Zorreguieta dat is pas een witte border genocide die heel christelijk vooraan de kerk een traantje weg pingeld en vervolgens groots onthaald wordt in de Concert gebouw ,dus houd deze xenofobe nazi prietpraat lekker voor je

  46. Jullie kunnen me alle maal de ballen kussen want het ligt alle maal aan de overheid. Bijna overal corrupt tot het bot alle maal schijnheilig als maar kan. Ze weten precies wat ze doen en willen chaos creëren door meerde culturen wat niet samen gaat tegen elkaar te laten botsen. Zou ik je eens vertellen. Dit rassen verdient geen bestaan in dit heelal en ik vind het te triest voor woorden dan er geen uit weg is. Ik hoop dat ze de wereld weg nuke om weer over nieuw te beginnen. Ik hoop dat we dan niet weer de zelfde fouten maken en gaan moorden uit geloof of andere onzin dingen. Ik voel me om ringt foor apen, ik hoop dat ik mijn vrienden en familie dit soort dingen niet hoeft mee te maken. Zo wel voor dat het gebeurt heb ik ze persoonlijk al een 9mm berta elite gegeven want mensen die kleine meisje of vrouwen misbruiken verdienden de dood gelijk. Het liefst moeten ze constant gemarteld worden maarja wie ben ik om dat te doen.

  47. VvdW schreef:

    GOLF is toch een auto !!

  48. Dennis schreef:

    Als ze zich gedragen als beesten moet je ze behandelen als beesten!

  49. harm schreef:

    Goedzo mensen lees even heel snel deze reactie’s door en dan denk je ja het wordt tijd voor oorlog een goede dikke vette oorlog zodat jullie/wij ook moeten vluchten misschien denken jullie dan nog eens terug wat er hier geroeptoeterd is..

  50. A.M. VERHAAR schreef:

    Wat een onzinverhaal. Dat Zweden bovenaan stond als land met meeste verkrachtingen had met hun manier van tellen en definitie van verkrachting te maken. Als dit bijgesteld wordt staan ze helemaal niet meer bovenaan.
    En sinds wanneer is een Marokkaan in een Europees land een asielzoeker?!
    Hier terug te lezen.
    en.m.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden

  51. Lisette schreef:

    Jeetje wat een haatzaaiend artikel. Een ongegronde bevestiging en goed excuus voor mensen die uit egoistische motieven hun handen toch al niet ‘vuil’ willen maken aan vluchtelingen. Mensen… Denk eens aan een ander. De vluchtelingen waar jullie het over hebben kiezen er niet uit plezier voor om huis en haard te verlaten. Hun kinderen mee te slepen en het gevaar onderweg te sterven of zelfs een geliefde te moeten verliezen in de hoop op een veiliger bestaan… En dan ook nog aan te komen met het gevoel dat je niet gewenst bent. Schande… Denk eens om. Als het hier oorlog zou zijn, wat dan? Dikke pech je mag niet vluchten? Nee jou hebben we hier liever niet. Rot op met je familie…

    Tijd voor tolerantie en warmte in de samenleving. Zet je egoïsme aan de kant en help mensen die hulp nodig hebben. Daar wordt de wereld een stukje beter van en dan haal je jezelf ook nog eens uit een slachtofferrol. Want uitspraken als ‘ze pikken ons werk in’ is natuurlijk onzin. Mensen met zulke opvattingen zijn te dom om te poepen dus dan is het niet zo heel gek en heel terecht dat een vluchteling dan verkozen wordt boven die personen. Zo… Dat moest ik even kwijt :)

  52. Clingendael schreef:

    eindeloos

  53. gerrit schreef:

    Leesbaarheid en feitelijkheden zijn echt top in dit stuk, even opletten in de les volgende keer!

  54. realististist schreef:

    Vluchtelingen opgevoed door haatzaaien tegen het westen. Een andere cultuur en geloof hebben, een geloof dat tegen elkaar vecht maar met elkaar vecht als het om het westen gaat!! Trojaanse paarden in elk Europees land. Die het echt nodig hebben kun je niet screenen. Er komt vanalles binnen….check www.youtube.com/watch?v=6gyr5XsOufw
    Hoezo haatzaaien? Diegene die zo opkomen voor de vluchteling en er 1 in huis willen nemen, wat voor een egoïst ben je dan om je aanzien te vergroten als “ik ben een goed mens”
    Btw ik heb geluk dat ik hier geboren ben in den Nederlanden, maar ben ook een realist en geen racist(al word je in deze tijd makkelijk in die hoek gedrukt door de zogenaamde door hun egogetriggerde goodwill mens.
    Word wakker

    Waarom niet aan de grens staan, en kijken wie er omver getrapt word om te zien of ze echt vredelievend zijn.

  55. wally schreef:

    lissette lees eens even over de verkrachtings golf in zweden en duitsland ook dit zal in nederland orde van de dag worden het wordt tijd dat knok ploegen opgericht worden om dit tuig dat zich vluchteling noemt een flink lesje te leren
    we laten toch niet toe dat kinderen en vrouwen gepakt worden door dit tuig .

  56. Dree schreef:

    Een burgeroorlog die gefaseerd uit gaat breken… ik ben zo benieuwd hoe dat werkt… ik heb nog nooit zoveel onnozele figuren bij elkaar gezien. En dat heeft niets met links of rechts te maken maar alles met het ontbreken van enige intelligentie.
    Feiten, daar zou nieuws op gebaseerd moeten zijn en niet op de dingen die iemand roept. Zeker niet iemand die een hekel heeft aan alles wat onbekend is. Het is allemaal bangmakerij.

  57. burk schreef:

    Hoax uit Zweden maakt dit heke verhaal waardeloos. Ik woon deels in Zweden..

  58. Barney schreef:

    Misschien ook eens kijken wie Udo Ulfkotte is…

  59. Drijfberg schreef:

    Yep, vanaf nu moeten alle vrouwen steeds een glijmiddel bij zich hebben ….. inderdaad, voor als ze verkracht worden. Dat wordt stilaan zoiets gelijkaardigs als een pintje gaan drinken. Arm Westen en vooral zielig Europa, waar gaan we naartoe ?????

  60. Marco Rietsnijder schreef:

    1 vb.: Lisette, dd. 20sept. “Jeetje wat een haatzaaiend artikel. Mensen… Denk eens aan een ander. De vluchtelingen waar jullie het over hebben kiezen er niet uit plezier voor om huis en haard te verlaten.”

    Inmiddels weten we we wel beter.
    Dit zijn geen vluchtelingen in de geest van het VN vluchtelingenverdrag. Het gros kwalificeert beslist NIET voor asiel!
    Dus ook geen voorkeursbehandeling; niet gratis huisvesting, voeding, onderwijs, werkbegeleiding en banenbemiddeling, zakgeld, asieladvocaten, juridische bijstand, en zo meer. Op kosten van de belastingbetaler, ook dat nog.
    edition.cnn.com/2015/09/10/europe/migrant-facebook-refugees/index.html

    Ontkennen van de verkrachtingsgolf (van Oostenrijk, door Duitsland, helemaal tot in Finland) is even crimineel en racistisch als belachelijk: langleveeuropa.nl/2016/01/het-jachtseizoen-op-de-europese-vrouw-is-geopend/#more-30708
    Migrant Sex Attacks Across Europe:
    www.youtube.com/watch?v=XZqY14C22EA
    nieuws.tpo.nl/2016/01/09/schokkend-strikte-instructies-duitse-politietop-om-misdrijven-vluchtelingen-niet-te-melden/

    Het is puur racistisch dat de overheid verkrachters importeert, voorkeursbehandeling geeft op kosten van de belastingbetaler, en hen straffeloos misdrijven laat begaan.

  61. Lauwers Gilbert schreef:

    Stuur die geitenneukers terug danlaten ze vrouwen en meisjes gerust

  62. Voor wie een indruk wil van wat er in Zweden gebeurt. Niet bij de NPO en onder RTL gelijkgeschakelde commerciëlen maar gelukkig wel via het wereldwijde web.
    .
    The Islamisation of Sweden
    www.youtube.com/watch?v=wP7_yY9m5GM
    .
    Swedish media cover up migrant sex attacks
    www.youtube.com/watch?v=rOF89felo0E
    .
    Inside Muslim majority neighborhoods of Malmo, Sweden
    www.youtube.com/watch?v=cWSMURYM7bA
    .
    Niemand kan met droge ogen blijven beweren van niets geweten te hebben.

  63. Buizerd01 schreef:

    Wanneer gaat de bevolking in Europa eens wakker worden zeg en eens aan een lijn trekken ; Ik vind het schandalig wat er allemaal gebeurd met de Europese vrouwen en meisjes door die niets ontziende Beesten want beter kan je ze niet noemen uit proeven op filmpjes op You tube zien we hoe er gereageerd wordt door de mensen wanneer er een toneel opgevoerd wordt door de media waarbij een man of enkele mannen in een drukke straat een vrouw lastig vallen uitschelden en slaan ;wat er dan allemaal te zien is bij de omstaanders schandalig ja hoor de I -Pads en Gsm’s vliegen uit de zakken om te filmen maar ingrijpen dat is andere koek neen hoor ze staan te kijken en te filmen zelfs een meter van de gillende en huilende vrouw maar ze zijn te laf om in te grijpen buiten enkelen die toch ballen aan hun lijf hebben en sofort ingrijpen 4 a 5 personen op de 20 die dan duidelijk worden gemaakt wanneer ze bijna op de aanrander zijn gezicht willen slaan om de zo gezegde aangerande dame uit haar hachelijke situatie te ontzetten dat het hier om een proef gaat om te zien hoe de mensen op zulke situatie reageren . schandelijk vind ik dat ! ik zou nu toch eens willen zien dat er zo iets gebeurd voor echt met enkele van die onmensen die een meisje of jonge vrouw aanvallen of willen aan randen of verkrachten dat ge niet op 4 tot 5 aanranders met 50 omstaanders opvliegt weden dat ze gaan lopen ? ze zijn altijd in groepjes om onze meisjes en vrouwen te brutaliseren want volgens mij zijn het laffaarden en broekschijters die dan wel ne grote smoel hebben maar alleen niets durven . Ik vind het schandalig dat de Europese burgers in zulke omstandigheden buiten enkele als er zo iets gebeurd de andere kant opkijken of mooie plaatjes maken van het voorval via hun i pad en GSM om in het sensatie -reisplakboek te plakken ; Wat een mentaliteit ! Dat ge als Burger een Mens of vrouw in Nood hoort krijsen en huilen omdat ze aangevallen , geslagen of verkracht wordt zo koud kunt blijven en de andere kant opkijkt en doen of er gebeurt niets ; Hoe ga je dan een front kunnen vormen van Europeanen om die duivels zieke onmensen uit Afrika eens en vooral een les te leren en te bestrijden . Denken we nu echt dat zoals die links – liberale correcte Europese landsverraders zeggen dat je tegen die mensen lief moet zijn dat zij hun houding gaan aanpassen en ook lief tegen ons en onze vrouwen gaan zijn ? laat mij niet lachen . zij zeggen openlijk dat ze Europa willen bezetten en ons hun Scharia wetten doen laten naleven ; Iedere ongelovige man en ongelovige ongesluierde vrouw mag je van Allah de hals oversnijden en een ongesluierde vrouw wordt door hen gezien als een slet en een hoer en die mag je van Allah bestelen , Half dood slaan ,aanranden en verkrachten ik snap niet dat dat links -liberaal gespuis die de regeringen van Europa uitmaken en een universitair diploma behaald hebben nog dommer zijn dan een gewone werkende mens die dat wel inziet en zij niet of niet willen inzien ; Maar wat doe je als je de wil van de Ulliminatie, vrijmetselaars , globalisten uitvoerd die naar een wereldregering willen gaan met een economie , religie en een Cach-loze maatschappij met de elektronische chip in de hand of het voorhoofd gezet. waarin al uw gegevens zijn in opgeslagen ; Uw sis kaart identiteitskaart Bankrekening enz maar ook het nummer van mijnheerke 666 aan het hoofd van de wereldregering de Anti-Christ uit de Bijbel ; Juist Big Brother op zijn very -Best een totale controle van de wereldbevolking streven zij na en dat moet je kunnen bereiken door de mensen met terreur en angst op uw handen te doen krijgen en ze zo lam van angst te maken dat ze de Europeanen alles door hun strot kunt duwen wat zij willen en niet de verzuchtingen en de noden uitvoeren van de Europese bevolking daardoor moeten de Europeanen ook mond dood gemaakt worden en dat zie je wel als ge wilt protesteren tegen die links – liberale zogenaamd correcte politieke Dames en heren die de ene blunder na de andere maken wel de Duppe van dit alles zijn onze Kinderen , jonge vrouwen en vrouwen want die zijn zoals immer de zwaksten Eerst moet alles in elkaar storten zoals de economie en de financiële wereld en dan zul je wel zien welke regering er tevoorschijn komt een ware dictatuur en nachtmerrie . trouwens hoeveel mensen lopen er volgens de Ulliminatie te veel rond op de wereld enkele biljoenen wat speelt er nu eentje meer of minder een rol het zal hun worst wezen zolang zij die 7 jaar de macht hebben en dik betaald worden Christenen , Joden en deze die zich tegen deze maatschappij verzetten en de Chip niet in hun hand willen laten plaatsen naar het concentratie kamp laten afvoeren om gefolterd en daarna te laten onthoofden is het voor hun in de toekomst OK . Ik denk dat we het tij willen keren allen te samen moeten spannen in gans Europa om als een blok ons daar tegen te verzetten

  64. dennis schreef:

    er is zelfs een Fries boertje opgeofferd om de echte dader naar zijn vaderland te kunnen smokkelen, zover is het gekomen!

  65. Bodar schreef:

    Je kan beter met zigeuners te maken hebben dan deze engerds
    Maar helaas zijn ze zelf zo cultuurarm geworden door al dat puur linkse socialisme

  66. Johan schreef:

    Ik vind het wel grappig dat er hier een hoop mensen die dit allemaal ontkennen, hoewel het ook perfect logisch te verklaren is. Cijfers zijn moeilijk te vinden omdat er een taboe heerst over het onderwerp wegens politiek niet correct. Daarvoor gebruikt de politie in Zweden ook bepaalde codes om aan te geven dat het een vreemdeling betreft.
    Deze mensen komen van totaal andere, achterlopende culturen met andere normen en waarden, waar religie alles bepaalt in het dagelijkse leven, waar vrouwen minderwaardig zijn en moeten luisteren, waar geweld dagelijkse kost is. Bij de oorlogsvluchtelingen komt er dan nog eens bij dat ze zwaar getraumatiseerd zijn, psychologische problemen hebben en daardoor bijzonder agressief uit hoek kunnen komen. Die mannen uit Noord-Afrika zijn ook zot van blonde vrouwen die er in hun thuisland nauwelijks te vinden zijn. Gevolgen: meer criminaliteit, geweld en verkrachtingen, terreur en aanslagen, algehele verloedering.

    Dan hoor ik dat bepaalde vrouwen zich veel veiliger voelen in Zweden dan in Nederland terwijl de realiteit duidelijk het omgekeerde bevestigd.

    Is zo’n beetje hetzelfde als “mijn opa is 102 jaar geworden en rookte iedere dag sigaretten, dus sigaretten zijn gezond”.

    Dwaze, naïeve vrouwen.

  67. b. gast schreef:

    Het feit dat immigranten uit Noord Afrika op één avond meer dan 2000 man kunnen mobliseren en collectief samenwerken om minstens 1200 Duitse vrouwen (die aangifte hebben gedaan) te isoleren om ze aan te randen getuigt toch van een veel omvangrijker schandelijke mentaliteit tegenover westerse vrouwen dan men als een op zichzelfstaand incident kan bestempelen. Als dat geen overtuigend bewijs is dat er iets mis is, kun je alles recht lullen en wil je het gewoon niet zien! Toch zie je in Duitsland dat de schuld hiervan eerder bij de politie gelegd wordt omdat deze dit niet kon voorkomen dan bij deze immigranten zelf. Dit is typisch om Merkel’s politieke correctheid niet onderuit te halen. En dat is schandelijk!!

  68. Nutteloos schreef:

    nutteloze mensen.
    Spanning zoeken omdat jullie anders toch niets te beleven hebben.

  69. Victor Leman schreef:

    Moskee, Coke, Hasj en Allah!

    Het is niet meer raadsel dat via moskeeën drugshandel plaatsvindt. Duizenden moskeeën in Nederland zijn betrokken bij het witwassen van drugsgeld. Meer dan 65 % van de besturen van grotere moskeeën in Nederland is betrokken bij de grootscheepse handel in coke, hasj, en bij het witwassen van drugsgeld.
    De moskee is een vrije plaats, zonder controle. Moskeeën zijn de broeinesten van drugshandel geworden.
    Turkse en Marokkaanse Maffia heeft de Macht in de onderwereld.

    Infiltratie van de drugsmaffia binnen moskeeën is enorm. Moskee wordt de nieuwe maffia safehuis. De drugsmaffia islamo cokemarocco kartel, tracht ook greep te krijgen op andere organisaties dan moskeeën, vooral op jongerenverenigingen. Daarnaast rekruteert de maffia in toenemende mate jongeren en vrouwen. De jongeren, veelal werkloos, bezwijken voor het snelle geld. De drugshandel is een algemeen geaccepteerd verschijnsel geworden, ook onder moslims van de eerste generatie.

    Islamo Cokemaffia, tracht ook invloed te verwerven door de bouw van nieuwe moskeeën en immigranten industrie te financieren.
    Meer drugskartels in handen van Moslims.

    Moskeen zijn niet alleen het aanzetten tot haat, het aanzetten tot terreur en moord, maar worden ze een veilige haven voor de drugskartel.
    Honderden moskeen zijn betrokken bij de cokehandel. Haatimams mogen hier gewoon haat prediken. Onder het toeziend oog van politie en justitie. Tienduizenden Jihadistische haatimams propageren burgeroorlog! Uiteindelijk kun je ze toch nergens op pakken, want de prediking van Jihad ideologie en burgeroorlog wordt gesteund door de politiek.

    Terwijl Nederland overspoeld wordt door Moslims en cocaïne en het imago van een ’islamo narcomarocco enclave’ krijgt, domineren misdaad kartels nu ook de immigratie-industrie.
    Cokemaffia, islamo narcomarocco van “allah” kartel financiert ook immigratie Industrie!

    Maffia, de onderwereld van Nederland is in de handen van de Marokkanen! Ze bouwen een groot Misdaad imperium, ze zijn zelf de grootste maffia groep in hele Europa. 82% van de ingevoerde drugs in europa is in de handen van de Marokkaanse maffia…73% van de Marokkanse jongeren heeft geen werk, maar hebben ze duurste auto’s, kleiding en huizen. Ze nemen steeds meer Nederlandse bedrijven over..
    De grootste misdaad kartel in NL, krijgt corrupte politici, burgemeesters, politiechefs achter zich en via de moskeen opgeroepen aangifte te doen tegen G. Wilders. 
    Verder is hier sprake van misbruik van het justitiële apparaat. Wanneer dit, zoals in het onderhavige geval, gebruikt wordt voor de politieke doeleinden van een misdaad organisatie, en daar onzinnige aangiften uit voortvloeien, dient de islamo cokemaffia kartel, kosten die gemaakt zijn, te betalen.
    Deze Salafistische cokemaffia is niet alleen in NL actief, ze bouwen overal moskeen en betalen ze de politici, hoge functionarissen met hun miljarden uit Drugshandel!
    Koning van Marokko betaalt $ 12 miljoen aan Clinton Foundation; gewoon witwassing van miljarden uit drugshandel! En waarom geeft deze koning der bendes al die dollars? Maffia koning is er van overtuigd dat als Clinton aan de macht komt, wordt het islamisering nog makkelijker in USA.

  70. willem s schreef:

    ik geloof dat niet want rutte heeft gezegd dat het allemaal hoog opgeleide mensen zijn…… ja, rutte kan mooie sprookjes vertellen die hui gelaar. grenzen dicht en dat tuig het land uit trappen.

  71. Feetje schreef:

    Het verkrachtingscijfer in Zweden is met bijna 1500% gestegen doordat de wet een aantal jaar geleden is veranderd. Sinds een die tijd vallen verkrachting en aanranding onder dezelfde wet. En onder aanranding valt elke ongewenste aanraking. Dus: elke ongewenste aanraking valt nu onder de noemer verkrachting terwijl het voorheen apart behandeld werd.
    Het aantal daadwerkelijke verkrachtingen is gelijk gebleven.
    Dit is dus fake-nieuws.

  1. 8 oktober 2015

    […] Europese media zwijgen over verkrachtingsgolf door immigranten en asielzoekers […]

  2. 8 oktober 2015

    […] Europese media zwijgen over verkrachtingsgolf door immigranten en asielzoekers […]

  3. 9 oktober 2015

    […] Europese media zwijgen over verkrachtingsgolf door immigranten en asielzoekers […]

  4. 12 december 2015

    […] van gewelds- en zedendelicten. Je wordt als racist in een hoek gezet, terwijl de relatie gewoon aangetoond […]

  5. 6 januari 2016

    […] Zweden: media zwijgen over verkrachtingen door asielzoekers en migranten […]

  6. 22 augustus 2016

    […] Lees verder […]

Geef jouw mening

Close
%d bloggers liken dit: